Lipoveanu Posted September 17, 2007 Share Posted September 17, 2007 vezi ca nu se gasete.... masina este nissan patrol y260 din 1992 si motorul este RD28T ... ptr asta nici eu nu am gasit filtru la K&N ... cumpar oblon patrol 260 la 2 usi ...!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius C alias Turagmes Posted September 17, 2007 Share Posted September 17, 2007 La cate s-au scris pe aici....mai dau si eu cu parerea.....pana la ,,periscop" mi-as pune un filtru separator....cum au tractoarele ....la cat praf intra in filtru ...am schimbat 2 de hartie pana acum, daca pun unu de-ala inaintea celui de hartie....se schimba treaba :grin: :grin: :grin: Acum nu trebuie sa luati de buna ce zic eu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fender Posted September 17, 2007 Share Posted September 17, 2007 ... masina este nissan patrol y260 din 1992 si motorul este RD28T ... ptr asta nici eu nu am gasit filtru la K&N ... Ia vezi daca nu cumva e asta: http://www.247ppd.com/product.asp?prodID=1012773 (poza e generala, nu reflecta obiectul real). Vezi aici daca seamana si compara dimensiunile cu cel de pe masina ta: http://www.knfilters.com/search/product ... od=38-9102 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lipoveanu Posted September 17, 2007 Share Posted September 17, 2007 http://www.knfilters.com/search/product ... od=38-9102 waaaaaaaaaaa EXACT ASTA ESTE ......!!!!!!!!!!! sunt cu filtru si cu shublerul in mana ..! .... acum vine intrebarea de baraj ... cum a-si putea intra in posesia a 2 filtre din astea ...???? cumpar oblon patrol 260 la 2 usi ...!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bogdan4x4 Posted September 17, 2007 Share Posted September 17, 2007 http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=38-9102 waaaaaaaaaaa EXACT ASTA ESTE ......!!!!!!!!!!! sunt cu filtru si cu shublerul in mana ..! si atunci cu ce dai in taste? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mugur Posted September 18, 2007 Share Posted September 18, 2007 http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=38-9102 waaaaaaaaaaa EXACT ASTA ESTE ......!!!!!!!!!!! sunt cu filtru si cu shublerul in mana ..! .... acum vine intrebarea de baraj ... cum a-si putea intra in posesia a 2 filtre din astea ...???? ------------------------------------------------------------------------------------- Foarte simplu ! In Bucuresti, la intersectia b-dul 1 Mai/sau cum ii mai zice acum cu strada Turda, cu putin inainte de semafor, pe 1 mai, pe partea dreapta cum vii dinspre piata Victoriei, se afla un show room auto; o sa ai ceva probleme cu parcatul acolo, ca e balamuc, dar te descurci ca esti baiat destept... :roll: :grin: 8) . In interiorul acestui show room auto, cum intri pe partea stanga se afla un mic magazin/taraba care vinde tot felul de cadget-uri si accesorii pentru bricolari Sparco, K&N, alea, alea. Odata ajuns acolo fie vii pregatit si ai codul corespunzator filtrului necesar scris d'acasica sau socializezi putin cu vanzatoarea si ti-l cauta ea in catalogul de specificatii. Dupa ce v-ati lamurit ce si cum, achiti un avans de 50 % si astepti 3-4 saptamani sa-ti vina filtrul mult dorit/te va suna negresit zana de acolo, asta in cazul in care nu ai norocul sa-l aiba pe stoc... Pont : daca tot ai batut drumul pana acolo, fa-ti un bine si comanda-ti si un filtru de ulei K&N, este ieftin ( la masina mea cam 70 de RON ) si bun...Acaretele tale vor geme fericite... :grin: Bafta... :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fender Posted September 18, 2007 Share Posted September 18, 2007 In lista de distribuitori K&N de pe situl lor gasesti 2 adrese pt. Romania, Elite si Premium Brands (de care eu n-am auzit pana acum). Elite are catalog online la http://www.elitecat.cz/ > click pe steagul Romaniei sa-ti puna un cookie > click pe "Intra fara autentificare" > cauta piese dupa cod > introdu KN 38-9102 si te duce aici: http://www.elitecat.cz/ArticleDetail.as ... eId=100597 (link-ul nu merge direct daca nu ai cookie) O sa-l vezi la pretul de aprox 518 RON. Primul link pe care ti l-am dat in mesajul meu anterior e un pret destul de bun. Daca iei 2 buc te vor costa cca 660 RON, cu transport si comision bancar cu tot, si-l ai la usa in max. 10 zile (daca-l au pe stoc, daca nu inca max. 5 zile). Daca mai adaugi filtre de ulei si kitul de curatare vei iesi si mai ieftin (transportul nu creste semnificativ). Eu n-am luat nimic de la ei, iti spun din experienta cu alte magazine de piese online din UK. Sau daca vrei din Germania: http://server2.gs-shop.de/200/cgi-bin/s ... detail.htm Nu-i mai ingrasati pe importatorii de piese ca acum nu mai importa nimic din Europa, doar le transporta si nici aia n-o fac ei de cele mai multe ori. Cu un card de debit/credit, o legatura la internet si o bruma de limba straina e floare la ureche. Singura exceptie ar fi daca ai vreo urgenta sau piesa e foarte ieftina, n-ai alte piese de comandat si transportul nu se justifica. Sau ai ramas cu masina in drum, n-ai alta sa-ti faci treburile si piesa e pe stoc in orasul tau. Singurele piese pe care le-am luat eu din tara pt. masina (erau pe stoc): un termostat si vreo 2 garnituri. In rest, fac lista de piese, consumabile si orice ma gandesc ca ar fi bine sa am de rezerva si stau cu lista (in caz ca mai apare ceva) pana cand imi trebuie vreuna dintre piese si atunci dau comanda. E adevarat ca, in plus, trebuie sa ai ceva cunostinte de meacanica auto. Daca nu te pricepi si trebuie sa te duci la un service ca sa afli de ce masina ta scartaie pe undeva, iti desface mecanicul masina bucati ca sa afle ce s-a stricat si iti spune ca-ti trebuie piesa cutare, doar n-o sa lasi masina cu matele scoase 10 zile pana iti vine piesa, plus ca probabil ca nu merita transportul la piese de valoare de sub 150-200 de euro. Ideea e valabila si pt. snorkel. Pretul e destul de mare ca sa merite adus din alta parte. Nici un intermediar nu face munca patriotica si nici unul nu are snorkel-uri de toate felurile in stoc si aduse la container. Putini sunt cei care ti-ar lipi comanda la un transport si sa-ti dea un pret ponderat de raportul de greutate sau asemenator. Cam toti lucreaza cu preturi de lista care-s facute foarte acoperitor. Sunt si exceptii dar rare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mugur Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 :grin: :shock: 8) http://nonstop.lv/?type=1&cat=1&id=2483 ... eng&from=0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lipoveanu Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 multumesc de respunsuri ...4 all .. in afara de filtru spray-urile cat mai costa ...????? cumpar oblon patrol 260 la 2 usi ...!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jimny8 Posted November 4, 2007 Share Posted November 4, 2007 super discutie! :h5 credeam ca e foarte simplu sa pui un k&n, dar, ca de obicei, profesionistii m-au facut sa ma iau cu mainile de cap :) deci, pentru jimny ar trebui sa ma orientez pentru filtru de aer SI de ulei K&N? plus kitul aferent de intretinere? pe site-ul oficial knfilters am gasit doar filtru de aer... la cautare filtre de ulei, tot la aer m-au dus, poate e eroare de linkuri, ceva... la kitul de intretinere... ma uit ca vitelul la poarta noua si nu stiu ce mi-ar trebui de acolo :( plus ca nu au preturile... any help? Link to comment Share on other sites More sharing options...
imacri Posted November 4, 2007 Share Posted November 4, 2007 folosesc k&n de citiva ani. acum 2 zile am facut un test cu masina (defender td5) pe dinamometru: cu si fara k&n rezultatul? cu filtrul standard avem cam 1cp mai mult :cry: oricum cred ca era cam in limita de eroare a masurarii concluzia? nu cred ca merita deranjul si in plus se imbiba cu praf mult mai nasol decit unul de hartie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest koala Posted November 4, 2007 Share Posted November 4, 2007 M-am intors "la drum de seara" :D, pe A1 ... mai tineti minte povestea aia trista a mea, cu pompa de injectie si cu becu' martor care se aprindea la viteze mai mari de 130 km/h ? ... aici : http://www.club4x4.ro/viewtopic.php?t=257 ... ei bine, de cand am montat snorkelul si filtrul de aer K&N, nu mai am probleme de felul asta ... am mers pe autostrada, o ora, cu masina plina de bagaje, 4 adulti si 2 copii, cu "pedala-n blana" ... 135-145 km/h ... coafura rezista :ga ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
svejk Posted November 4, 2007 Share Posted November 4, 2007 folosesc k&n de citiva ani. acum 2 zile am facut un test cu masina (defender td5) pe dinamometru: cu si fara k&n rezultatul? cu filtrul standard avem cam 1cp mai mult :cry: oricum cred ca era cam in limita de eroare a masurarii concluzia? nu cred ca merita deranjul si in plus se imbiba cu praf mult mai nasol decit unul de hartie da, singura treaba e ca-l poti "spala" cu spray-ul si -l poti folosi aproape la infinit daca-l flescai cu uleiul ala. insa, ipso facto - si pe romaneste pana la urma-, ingineria asta costa mai mult de fapt decat costa "clasicul" filtru de hartie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lipoveanu Posted November 5, 2007 Share Posted November 5, 2007 pai..stai asa ca nu-i asa .... eu anul trecut am schimbat filtrul in vara la 3 sapt ( mi-aduc aminte )...am mers mult prin praf ... si in tot anul cred ca am bagat 5-6 filtre .... si la mine un filtru MAN e 900.000 lei ... facand un calcul simplu ...incepand din al 2-lea an de folosire devii rentabil.... cumpar oblon patrol 260 la 2 usi ...!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
svejk Posted November 5, 2007 Share Posted November 5, 2007 si sprayurile? si ala de curatare si ala de gresare? si, mai e ceva: ti-ai luat 4x4 ca sa iesi pe plus? :grin: :grin: :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lipoveanu Posted November 5, 2007 Share Posted November 5, 2007 da....e buna remarca... dar totusi cand ai de unde alege.... referitor la spray-uri habar nu am ca costa ... cumpar oblon patrol 260 la 2 usi ...!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lipoveanu Posted November 26, 2007 Share Posted November 26, 2007 cumpar oblon patrol 260 la 2 usi ...!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lipoveanu Posted November 26, 2007 Share Posted November 26, 2007 cumpar oblon patrol 260 la 2 usi ...!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest redscarlet Posted November 26, 2007 Share Posted November 26, 2007 Ultima este chiar tare ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
felics Posted December 21, 2007 Share Posted December 21, 2007 TAT 2007-speciala de miercuri prin apa. M-am dat, eu avand snorkel pe toyota mea facut de Tudor Dranga. Adica o tzava ce pleaca din filtru,indoita spre stanga si protejata de un grilaj sa nu intre frunze si crengi. Apa pana la parbriz in multe locuri. Avntaje: -meserie cu snorkel si cu etansare buna a protectiei filtrului,nici o picatura de apa n-a intrat; -aerisirile din punti nu stiu daca iau apa pt. ca sunt ca niste supape care deschid la aerul evacuat spre exterior.Verificarea lor se impune a fi facuta frecvent deoarece pot rugini si atunci ramai fara blocante(scapa aer ca nu mai inchid etans-am patit la C-lung 2007); -cu o zi inainte m-am culcat pe-o parte cu acaretu` si am dat de-o stanca cu snorkelu`-lucru bun ca, daca nu era asta ,stalpu` stanga fata al masinii ii umplea gura lu`Ucenicu,copilotu` meu. Dezavantaje: -ia frunze intr-o veselie si-mi disturba amestecu in capu` la piston:fum negru in prostie si lipsa putere.Problema o rezolva Ucenicu`care-mi spune zilnic sa fac dracului ceva cu aspiratia, adica s-o mut. Un lucru bun poate fi acela de a monta un furtun gros in carne la esapament care sa fie agatat de rollcage-ul exterior,doar la treceri prin apa.Evacuare buna, zic eu.Nu stiu daca sunt pierderi de putere. Snorkelu` e bun, CLAR! Fiecare vrea ce face! Link to comment Share on other sites More sharing options...
khumall Posted October 1, 2008 Share Posted October 1, 2008 Re: Snorkel-ul ... da sau nu ? am postat intrebarea mea p un topic unde nu stiu daca isi avea locul asa ca im,i cer scuze si ma repet! exista vreo sansa sa gasesc un snorkel pt lada niva '97? sau pot adapta unul de la o alta masina fara prea mari modificari? traim in romania si asta se si vede! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest spatar ovidiu Posted February 20, 2009 Share Posted February 20, 2009 Re: La cate s-au scris pe aici....mai dau si eu cu parerea.....pana la ,,periscop" mi-as pune un filtru separator....cum au tractoarele ....la cat praf intra in filtru ...am schimbat 2 de hartie pana acum, daca pun unu de-ala inaintea celui de hartie....se schimba treaba :grin: :grin: :grin: Acum nu trebuie sa luati de buna ce zic eu Interesanta intrebarea dar se pare ca nu a dat cineva un raspuns.Si eu sunt curios de acest aspect :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max Posted February 20, 2009 Share Posted February 20, 2009 Re: Re: La cate s-au scris pe aici....mai dau si eu cu parerea.....pana la ,,periscop" mi-as pune un filtru separator....cum au tractoarele ....la cat praf intra in filtru ...am schimbat 2 de hartie pana acum, daca pun unu de-ala inaintea celui de hartie....se schimba treaba :grin: :grin: :grin: Acum nu trebuie sa luati de buna ce zic eu Interesanta intrebarea dar se pare ca nu a dat cineva un raspuns.Si eu sunt curios de acest aspect :grin:[/quote:1cxv9ulo] Filtrele cu ulei filtreaza cel mai bine. Sunt extrem de utile pentru cei care merg mult in zone uscat si cu mult praf, nisip. Nu prea se justifica la mersul prin padure pentru ca, datorita marimii si formei sale, este foarte vurnelabil la lovituri de crengi. La o expeditie prin desert sunt ideale. Gasiti aici niste informatii despre ambele variante: http://www.4x4connection.com/tech/snorkeltech.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest spatar ovidiu Posted February 20, 2009 Share Posted February 20, 2009 Re: Snorkel-ul ... da sau nu ? Foam pod =? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max Posted February 20, 2009 Share Posted February 20, 2009 Re: Snorkel-ul ... da sau nu ? Foam pod =?E posibil ca sa fie un fitru special pentru zone cu mult praf si nisip. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts