Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Snorkel-ul ... da sau nu ?


Guest koala
 Share

Recommended Posts

  • Replies 239
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La cate s-au scris pe aici....mai dau si eu cu parerea.....pana la ,,periscop" mi-as pune un filtru separator....cum au tractoarele ....la cat praf intra in filtru ...am schimbat 2 de hartie pana acum, daca pun unu de-ala inaintea celui de hartie....se schimba treaba :grin: :grin: :grin:

 

Acum nu trebuie sa luati de buna ce zic eu

Link to comment
Share on other sites

... masina este nissan patrol y260 din 1992

si motorul este RD28T ... ptr asta nici eu nu am gasit filtru la K&N ...

 

Ia vezi daca nu cumva e asta: http://www.247ppd.com/product.asp?prodID=1012773 (poza e generala, nu reflecta obiectul real).

Vezi aici daca seamana si compara dimensiunile cu cel de pe masina ta: http://www.knfilters.com/search/product ... od=38-9102

Link to comment
Share on other sites

http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=38-9102

waaaaaaaaaaa EXACT ASTA ESTE ......!!!!!!!!!!! sunt cu filtru si cu shublerul in mana ..!

.... acum vine intrebarea de baraj ... cum a-si putea intra in posesia a 2 filtre din astea ...????

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Foarte simplu !

 

In Bucuresti, la intersectia b-dul 1 Mai/sau cum ii mai zice acum cu strada Turda, cu putin inainte de semafor, pe 1 mai, pe partea dreapta cum vii dinspre piata Victoriei, se afla un show room auto; o sa ai ceva probleme cu parcatul acolo, ca e balamuc, dar te descurci ca esti baiat destept... :roll: :grin: 8) .

 

In interiorul acestui show room auto, cum intri pe partea stanga se afla un mic magazin/taraba care vinde tot felul de cadget-uri si accesorii pentru bricolari Sparco, K&N, alea, alea.

 

Odata ajuns acolo fie vii pregatit si ai codul corespunzator filtrului necesar scris d'acasica sau socializezi putin cu vanzatoarea si ti-l cauta ea in catalogul de specificatii.

 

Dupa ce v-ati lamurit ce si cum, achiti un avans de 50 % si astepti 3-4 saptamani sa-ti vina filtrul mult dorit/te va suna negresit zana de acolo, asta in cazul in care nu ai norocul sa-l aiba pe stoc...

 

Pont : daca tot ai batut drumul pana acolo, fa-ti un bine si comanda-ti si un filtru de ulei K&N, este ieftin ( la masina mea cam 70 de RON ) si bun...Acaretele tale vor geme fericite... :grin:

 

Bafta... :grin:

Link to comment
Share on other sites

In lista de distribuitori K&N de pe situl lor gasesti 2 adrese pt. Romania, Elite si Premium Brands (de care eu n-am auzit pana acum).

 

Elite are catalog online la http://www.elitecat.cz/ > click pe steagul Romaniei sa-ti puna un cookie > click pe "Intra fara autentificare" > cauta piese dupa cod > introdu KN 38-9102 si te duce aici: http://www.elitecat.cz/ArticleDetail.as ... eId=100597

(link-ul nu merge direct daca nu ai cookie)

O sa-l vezi la pretul de aprox 518 RON.

 

Primul link pe care ti l-am dat in mesajul meu anterior e un pret destul de bun. Daca iei 2 buc te vor costa cca 660 RON, cu transport si comision bancar cu tot, si-l ai la usa in max. 10 zile (daca-l au pe stoc, daca nu inca max. 5 zile). Daca mai adaugi filtre de ulei si kitul de curatare vei iesi si mai ieftin (transportul nu creste semnificativ). Eu n-am luat nimic de la ei, iti spun din experienta cu alte magazine de piese online din UK.

 

Sau daca vrei din Germania: http://server2.gs-shop.de/200/cgi-bin/s ... detail.htm

 

Nu-i mai ingrasati pe importatorii de piese ca acum nu mai importa nimic din Europa, doar le transporta si nici aia n-o fac ei de cele mai multe ori. Cu un card de debit/credit, o legatura la internet si o bruma de limba straina e floare la ureche. Singura exceptie ar fi daca ai vreo urgenta sau piesa e foarte ieftina, n-ai alte piese de comandat si transportul nu se justifica. Sau ai ramas cu masina in drum, n-ai alta sa-ti faci treburile si piesa e pe stoc in orasul tau.

Singurele piese pe care le-am luat eu din tara pt. masina (erau pe stoc): un termostat si vreo 2 garnituri. In rest, fac lista de piese, consumabile si orice ma gandesc ca ar fi bine sa am de rezerva si stau cu lista (in caz ca mai apare ceva) pana cand imi trebuie vreuna dintre piese si atunci dau comanda.

E adevarat ca, in plus, trebuie sa ai ceva cunostinte de meacanica auto. Daca nu te pricepi si trebuie sa te duci la un service ca sa afli de ce masina ta scartaie pe undeva, iti desface mecanicul masina bucati ca sa afle ce s-a stricat si iti spune ca-ti trebuie piesa cutare, doar n-o sa lasi masina cu matele scoase 10 zile pana iti vine piesa, plus ca probabil ca nu merita transportul la piese de valoare de sub 150-200 de euro.

 

 

Ideea e valabila si pt. snorkel. Pretul e destul de mare ca sa merite adus din alta parte. Nici un intermediar nu face munca patriotica si nici unul nu are snorkel-uri de toate felurile in stoc si aduse la container. Putini sunt cei care ti-ar lipi comanda la un transport si sa-ti dea un pret ponderat de raportul de greutate sau asemenator. Cam toti lucreaza cu preturi de lista care-s facute foarte acoperitor. Sunt si exceptii dar rare.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

super discutie! :h5

 

credeam ca e foarte simplu sa pui un k&n, dar, ca de obicei, profesionistii m-au facut sa ma iau cu mainile de cap :)

 

deci, pentru jimny ar trebui sa ma orientez pentru filtru de aer SI de ulei K&N? plus kitul aferent de intretinere?

 

pe site-ul oficial knfilters am gasit doar filtru de aer... la cautare filtre de ulei, tot la aer m-au dus, poate e eroare de linkuri, ceva...

la kitul de intretinere... ma uit ca vitelul la poarta noua si nu stiu ce mi-ar trebui de acolo :( plus ca nu au preturile...

 

any help?

Link to comment
Share on other sites

folosesc k&n de citiva ani.

acum 2 zile am facut un test cu masina (defender td5) pe dinamometru: cu si fara k&n

rezultatul?

cu filtrul standard avem cam 1cp mai mult :cry:

oricum cred ca era cam in limita de eroare a masurarii

 

concluzia?

nu cred ca merita deranjul

si in plus se imbiba cu praf mult mai nasol decit unul de hartie

Link to comment
Share on other sites

M-am intors "la drum de seara" :D, pe A1 ... mai tineti minte povestea aia trista a mea, cu pompa de injectie si cu becu' martor care se aprindea la viteze mai mari de 130 km/h ? ... aici :

 

http://www.club4x4.ro/viewtopic.php?t=257

 

... ei bine, de cand am montat snorkelul si filtrul de aer K&N, nu mai am probleme de felul asta ... am mers pe autostrada, o ora, cu masina plina de bagaje, 4 adulti si 2 copii, cu "pedala-n blana" ... 135-145 km/h ... coafura rezista :ga ...

Link to comment
Share on other sites

folosesc k&n de citiva ani.

acum 2 zile am facut un test cu masina (defender td5) pe dinamometru: cu si fara k&n

rezultatul?

cu filtrul standard avem cam 1cp mai mult :cry:

oricum cred ca era cam in limita de eroare a masurarii

 

concluzia?

nu cred ca merita deranjul

si in plus se imbiba cu praf mult mai nasol decit unul de hartie

 

da, singura treaba e ca-l poti "spala" cu spray-ul si -l poti folosi aproape la infinit daca-l flescai cu uleiul ala. insa, ipso facto - si pe romaneste pana la urma-, ingineria asta costa mai mult de fapt decat costa "clasicul" filtru de hartie...

Link to comment
Share on other sites

pai..stai asa ca nu-i asa ....

eu anul trecut am schimbat filtrul in vara la 3 sapt ( mi-aduc aminte )...am mers mult prin praf ... si in tot anul cred ca am bagat 5-6 filtre .... si la mine un filtru MAN e 900.000 lei ...

 

facand un calcul simplu ...incepand din al 2-lea an de folosire devii rentabil....

cumpar oblon patrol 260 la 2 usi ...!!!!
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

TAT 2007-speciala de miercuri prin apa.

M-am dat, eu avand snorkel pe toyota mea facut de Tudor Dranga.

Adica o tzava ce pleaca din filtru,indoita spre stanga si protejata de un grilaj sa nu intre frunze si crengi.

Apa pana la parbriz in multe locuri.

Avntaje:

-meserie cu snorkel si cu etansare buna a protectiei filtrului,nici o picatura de apa n-a intrat;

-aerisirile din punti nu stiu daca iau apa pt. ca sunt ca niste supape care deschid la aerul evacuat spre exterior.Verificarea lor se impune a fi facuta frecvent deoarece pot rugini si atunci ramai fara blocante(scapa aer ca nu mai inchid etans-am patit la C-lung 2007);

-cu o zi inainte m-am culcat pe-o parte cu acaretu` si am dat de-o stanca cu snorkelu`-lucru bun ca, daca nu era asta ,stalpu` stanga fata al masinii ii umplea gura lu`Ucenicu,copilotu` meu.

Dezavantaje:

-ia frunze intr-o veselie si-mi disturba amestecu in capu` la piston:fum negru in prostie si lipsa putere.Problema o rezolva Ucenicu`care-mi spune zilnic sa fac dracului ceva cu aspiratia, adica s-o mut.

 

Un lucru bun poate fi acela de a monta un furtun gros in carne la esapament care sa fie agatat de rollcage-ul exterior,doar la treceri prin apa.Evacuare buna, zic eu.Nu stiu daca sunt pierderi de putere.

 

Snorkelu` e bun, CLAR!

Fiecare vrea ce face!
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Re: Snorkel-ul ... da sau nu ?

 

am postat intrebarea mea p un topic unde nu stiu daca isi avea locul asa ca im,i cer scuze si ma repet! exista vreo sansa sa gasesc un snorkel pt lada niva '97? sau pot adapta unul de la o alta masina fara prea mari modificari?

traim in romania si asta se si vede!
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Guest spatar ovidiu

Re:

 

La cate s-au scris pe aici....mai dau si eu cu parerea.....pana la ,,periscop" mi-as pune un filtru separator....cum au tractoarele ....la cat praf intra in filtru ...am schimbat 2 de hartie pana acum, daca pun unu de-ala inaintea celui de hartie....se schimba treaba :grin: :grin: :grin:

 

Acum nu trebuie sa luati de buna ce zic eu

 

Interesanta intrebarea dar se pare ca nu a dat cineva un raspuns.Si eu sunt curios de acest aspect :grin:

Link to comment
Share on other sites

Re: Re:

 

La cate s-au scris pe aici....mai dau si eu cu parerea.....pana la ,,periscop" mi-as pune un filtru separator....cum au tractoarele ....la cat praf intra in filtru ...am schimbat 2 de hartie pana acum, daca pun unu de-ala inaintea celui de hartie....se schimba treaba :grin: :grin: :grin:

 

Acum nu trebuie sa luati de buna ce zic eu

 

Interesanta intrebarea dar se pare ca nu a dat cineva un raspuns.Si eu sunt curios de acest aspect :grin:[/quote:1cxv9ulo]

 

Filtrele cu ulei filtreaza cel mai bine.

Sunt extrem de utile pentru cei care merg mult in zone uscat si cu mult praf, nisip.

Nu prea se justifica la mersul prin padure pentru ca, datorita marimii si formei sale, este foarte vurnelabil la lovituri de crengi.

La o expeditie prin desert sunt ideale.

 

Gasiti aici niste informatii despre ambele variante:

http://www.4x4connection.com/tech/snorkeltech.htm

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use