Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD


adrianfd
 Share

Recommended Posts

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

1. Situatiile de garantie sunt f clare indiferent ca vb de un dealer european sau de unul din uk, SUA.

 

2. In anumite cazuri poti avea concursul Producatorului in a se asigura si asemenea daune , dar nu sunt conditi generale de garantie. Noi pana acum nu am avut nici o situatie de acest gen cu nici o marca de produse comercializata.

 

Ca si procedura de Garantie, in cazul in care se poate intampla un astfel de eveniment:

 

- actele cu care s-a achizitionat piesa respectiva,

- devizul serviceului care a montât piesa si autorizatia acestuia pe tipul de lucrare si marca,

- constatarea unui service autorizat,

- poze si ce mai este nevoie,

 

toate astea se trimit producatorului / furnizorului primar si se va decide ce si cum, daca se schimba doar piesa respectiva sau in cazul tau reparatia completa a motorului, piesele de inlocuit.

 

 

 

Aceste lucruri ti le poate spune si Alin care cred ca este mai in masura, el avand si service si statie ITP.

Edited by worldscape

Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift

Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift

Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift

 

 

http://www.ClubJeepRomania.ro

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 250
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

Să fiți voi sănătoși cu convingerile voastre. În Ro, iei anvelope second-hand provenite din EU ... dar niciodată din UK. Ăștia le schimbă când au ajuns la sârme. Aici ninge foarte rar, de Revelion am stat afară la grătar și erau +8° C, în timp ce în România crăpau pietrele. Aici, pe taxi ai voie să folosești anvelopele până ajung la 2 mm în carne, deci trageți voi concluziile. MOT-ul (ITP-ul) costă 30-35 de lire, dar se face cu 60 de lire cu parbriz crăpat, cu tablă îndoită și alte nereguli, exceptând rugina. Pe șmen, cu mită sau șpagă cum vreți să-i ziceți, deci să nu mai credeți că astea s-au inventat la noi.:ha:

 

Nu mă dau englez, sunt aici de două luni, dar nu mai credeți că e raiul pe pământ până nu veniți să trăiți aici.

 

La service-uri se duc doar bogații, au niște scoruri de te îndoaie, așa că marea majoritate a oamenilor de rând, sunt adepții DIY. Mă refer la operațiunile simple de întreținere, schimburi de ulei, filtre și alte consumabile. Așa ca să nu dea 100-150 de lire la o revizie, își comandă de pe ebay uleiul și filtrele și plăcuțele și ștergătoarele ... toate cu 40-50 de lire și le montează în fața casei. Unii le cumpără direct de la magazine fizice. Am fost și eu la astfel de magazin pentru o curea de acesorii și niște antigel. Am dat 3 lire pe curea și 6 lire pe 3 litri de antifreeze. Când l-am întrebat de distilled water a zis: sorry mate, we don`t do distilled water. We just use water from the sink!

 

Îți dai seama ce idioți? Am aflat că sunt o grămadă pe aici, care nici nu bagă deloc antigel în motoare, pentru că aici rareori se întâmplă să fie câteva ore, noaptea 0° sau -1°, -2° C. Temperaturi la care, apa nu îngheață în chiulasă. De ce găseam pompele de apă pline de depuneri la mașini, de mult? De la piatra din apa nededurizată, de la robinet care se folosea și în România la greu, mai ales vara, la Dacia și alte mașini românești. Unii (foarte mulți) la țară, folosesc și acum la tractoare și Aro ... webasto-ul manual ... adică utilajul stă în curte fără lichid în el, are nevoie de el, se duce încălzește pe foc 2 găleți de apă, merge în curte, le toarnă în motor și pornește trocariciul. Când termină treaba, dă drumul la apă. Asta ca să nu dea bani pe antigel și ca să pornească mai ușor pe ger.

 

Revenind la englezi, unde ”las` că merge și-așa!“ mi se pare mult mai potrivită. Aici se fac bani speculând prostia, puturoșenia/lenea/comoditatea lor. De-aia e plin de polonezi, bulgari și români în UK. Cine vrea să muncească, muncește că englezii nu prea, preferă să stea acasă pe ajutoare sociale, sau joburi lejere pe bani puțini. Și așa, mașinile lor sunt, în marea majoritate niște troace, niște primejdii, niște sicrie pe roți cărora când le pică ceva mai greu de reparat, de exemplu kit de ambreiaj/volantă - se vând cu câteva sute de lire sau 1000, mașini bune, fabricate după 2004-2005. De ce? Pentru că, deși pe ebay un kit complet de ambreiaj SACHS sau LUK pentru Skoda Octavia mk2 2.0 TDI, cu volantă cu masă dublă costă 250-300 de lire, dar dacă nu știi, nu ai scule, canal, garaj și/sau capre ... nu îl poți schimba singur. Și la service, costă 5-600 numai piesele și mai costă manopera încă 3-400, minimum. Adică spre 1000. Iar aceeași mașină, nestricată e între 1800-2500 pe gumtree sau autotrader. Nestricat ambreiajul, că majoritatea troncăn ca dracu` mai au și îndoituri că ăștia sunt șoferi puțin mai buni ca francezii și italienii, adică mașinile la ei sunt cam cum sunt ouăle de paști la noi, majoritatea rămân așa, sau se cârpesc cu spray în fața casei, că e mai ieftin. Orice mașină mai veche de 7-8 ani e ruginită grav pe dedesubt de la sare ... să încerci să dai jos ceva de pe ele ... fără lampă de gaz, degripant și eventual un flex, nici nu are rost să te gândești să te apuci. Așa că cu garanția, mai subțire și pe aici. Dacă vrei garanție, faci la repezentanță, ai garanție la piesele cumpărate de la ei cu adaos mare și la manoperă. Nu la daune colaterale. Asigurările sunt scumpe aici și poți beneficia de free recovery dacă plătești această extraopțiune ... atunci când ți se rupe căruța în drum.

 

Cumpărați piesele noi, montați-le și bucurați-vă de mașini, gândind pozitiv. Gândirea negativă/prăpăstioasă/pesimismul, pot atrage defecțiunile.:ha: La cât mai mulți km off-road frumoși, plini de peisaje deosebite care să vă taie răsuflarea, vă doresc!

 

Toate cele bune!:h5

Edited by mita31
All-Wheel Drive - it`s all we'll drive! lllllll
Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

revenind:

 

- la cea de distributie, ti se aprinde becul cu "check engine" ...

 

NICI un furnizor sau fabricant de piese de pe lumea asta NU iti acorda garantie pe daunele colaterale !

 

e la fel cu o planetara cu dedect de fabricatie care se poate rupe, iti face praf grupul si eventual de dai si peste cap cu masina din acest motiv ... ti se inlocuieste planetara.

 

:ha: Cand sare de la punct mai conteaza ce bec se aprinde ?cand iti indoaie supapele care se mai si rup si distrug pistoanele si chiulasa :grin:

 

Bre Laur eu cred ca tu nu ai vazut niciodata motor cu distributia rupta :no de vorbesti asa de lejer .

 

Concluzie : aveti grija cu distributia ca puteti avea mari probleme : vi se aprinde becu '

 

:ha::ha::ha::ha: glumesc da nu-i de gluma cu distributia

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

@mita31 - cred ca parerea ta este alterata de zona in care te afli .... in UK (daca acolo stai) numai daca indraznesti sa nu definesti clar cuvantul garantie stai la racoare (exagerez bineinteles )

 

@Laur ca sa inteleg : daca eu cumpar de la magazinul jeepmania un kit de distributie si rola intinzatoare crapa si imi strica motorul, tu imi vei inlocui doar rola aia , nu-i asa?

 

@ adrian - imi pare rau ca spui asta : nu asta-i Romania , ci astia sunt oamenii din ea printre care si tu si eu , dar daca avem putina vointa , putem sa schimbam lucrurile si poate ca si altii vor mai schimba ceva....

 

@Alin .... ce stpui legat de problemele potentiale in garantie?

 

 

:h5

 

Garantia exista ,functioneaza . RAR-ul si OPC-ul duce o lupta continua pentru a pune in aplicare legea .Sa nu credeti ca -i indragesc asa de mult . Incet ,incet treaba merge inspre bine dar noi (VOI) clientii nu va cunoasteti drepturile .

 

Eu stiu la ce marfa pot sa ofer garantie si la care nu .Bineinteles ca nu vand si nu montez piese la care nu pot sa ofer garantie(decat in cazuri rare) .Foarte ,foarte rar lucrez cu marfa clientului desi mi-ar fi mai avantajos in sensul ca garantia se reduce in acest caz la 90 de zile de la 24 de luni .

 

Ai intrebat daca am avut probleme cu garantiile : Da am avut si le-am rezolvat dar am pierdut .Oricine isi permite sa acorde garantie isi cunoaste riscurile la care se supune . Intr-adevar furnizorii de piese cer o ,,armata" de documente si expertize pentru inlocuirea pieselor de aceea eu prefer sa pierd ,inlocuiesc piesa -NO COMENT si-mi vad de treaba .Merg pe ideea ca :

 

,,CINE NU STIE SA PIARDA NU POATE SA CASTIGE"

 

Cu toate acestea balanta se inclina spre profit (nu mare dar constant)

 

Asa ca aveti grija cu cine va lucrati si cereti deviz si factura si pe marfa si pe manopera

 

:h5

Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

Garantia exista ,functioneaza . RAR-ul si OPC-ul duce o lupta continua pentru a pune in aplicare legea .Sa nu credeti ca -i indragesc asa de mult . Incet ,incet treaba merge inspre bine dar noi (VOI) clientii nu va cunoasteti drepturile .

 

Eu stiu la ce marfa pot sa ofer garantie si la care nu .Bineinteles ca nu vand si nu montez piese la care nu pot sa ofer garantie(decat in cazuri rare) .Foarte ,foarte rar lucrez cu marfa clientului desi mi-ar fi mai avantajos in sensul ca garantia se reduce in acest caz la 90 de zile de la 24 de luni .

 

Ai intrebat daca am avut probleme cu garantiile : Da am avut si le-am rezolvat dar am pierdut .Oricine isi permite sa acorde garantie isi cunoaste riscurile la care se supune . Intr-adevar furnizorii de piese cer o ,,armata" de documente si expertize pentru inlocuirea pieselor de aceea eu prefer sa pierd ,inlocuiesc piesa -NO COMENT si-mi vad de treaba .Merg pe ideea ca :

 

,,CINE NU STIE SA PIARDA NU POATE SA CASTIGE"

 

Cu toate acestea balanta se inclina spre profit (nu mare dar constant)

 

Asa ca aveti grija cu cine va lucrati si cereti deviz si factura si pe marfa si pe manopera

 

:h5

 

 

Alin ,

 

iti multumesc pentru raspunsul mai mult decat elegant legat de acest subiect , cine stie sa-l citeasca sa-si insuseasca informatiile si sa actioneze in consecinta.

 

Eu am avut o situatia in care s-a dus distributia iar service-ul respectiv mi-a reparat masina fara nici un alt cost suplimentar .

Asa cum spuneai se cer acte , foarte adevarat , dar clientul care a platit initial pretul nu ramane pagubit .

 

Restul balivernelor , raman baliverne!

Jeep Wrangler TJ 2006 , 2"lift , Dynapro MT , 33"
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

Un topic cu continut educativ si interesant se transforma in ceva ce nu isi are locul aici....pacat, incepusem sa savurez povestioarele postate.

Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

nu a venit inca. poate in februarie.

 

i-am schimbat distributia si pompa, pe original (cureaua mai avea putin si sarea), am facut revizia si a primit un carlig spate.

poze noi nu sunt ca a somat in asteptarea pompei de apa.

 

de anul trecut, incaltata cu AT-urile pe dimensiunile standard:

IMG_20141228_170722.thumb.jpg.4030342f320f32a07fb3e446d521adb5.jpgIMG_20141228_170741.thumb.jpg.fdc097212c9aed6afb3094934f52e8d9.jpgIMG_20141228_171413.thumb.jpg.7e543b75a5d33077d276f6b6d8c0b016.jpg

Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

ieri.

vreau sa urc in orjogoaia.

bucurestenii sunt speriati de vreme. asa ca iau potaia din dotare si purced singur.

 

pe forestier bariera e inca pusa, desi s-a bagat plugul (totusi nu se vad urme proaspete).

zic sa fac ca localnicii :wink: si sa scurtez drumul cat se poate cu Jeep-ul pe forestier pana ma intalnesc cu marcajul turistic.

ma razgandesc insa si intorc Jeep-ul. era cald si sus era inorat asa ca mai bine macar fac putina miscare prin padure.

 

 

IMG_20150125_152325.thumb.jpg.de59ee42f2b479e2b56ffe37ccd42bc9.jpg

 

zapada se topise bine jos.

cand incepe marcajul dupa intersectia cu forestierul, zapada incepe sa creasca. si creste.

 

IMG_0009.thumb.jpg.ff7adb4fd5b24dd4dffed1148b78824a.jpgIMG_0010.thumb.jpg.0de6e0e9dff154870915f50604da60d5.jpgIMG_0012.thumb.jpg.4d1afa3b27bfa7b30dbd4e409b4b69b4.jpg

 

nu-i nimic bagam viteza.

 

IMG_0012.thumb.jpg.4d1afa3b27bfa7b30dbd4e409b4b69b4.jpg

 

pana ne dovedeste zapada si tre' sa stam putin.

 

IMG_0015.thumb.jpg.75c6fed0b8f81b57b05a27e946e78bb4.jpg

 

bai nu mai e nimeni pe aici.

 

IMG_0016.thumb.jpg.1c7aacfc43d6cb542e3057d901935ba7.jpgIMG_0018.thumb.jpg.2547cf7af8d059d4fced8afbeb8b3ebd.jpg

 

o fi ala drumul, dar mergi tu pe el.

 

IMG_0030.thumb.jpg.b960f8c64a6f4366f26e63574971547b.jpgIMG_0032.thumb.jpg.756df30089e8e76b3596ba0cd6ea2e9e.jpg

Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

iesim in plai. nori si ceata. cald, fara pic de vant si soarele se simte deasupra.

un strat proaspat de zapada.

curiozitatea si gandul cum o mai arata lacul ma imping inainte, prudent tin sub raza vizuala padurea din lateral. m-a mai prins o furtuna de zapada mai departe incolo pe partea nemarcata mai demult si abia am coborat (vizibilitate sub 2 metri, vant de zeci de km pe ora, gheata pe versanti, pierdusem orice reper, era sa se lase cu necaz).

 

IMG_0042.thumb.jpg.ddcf41f4215a12230ae9eec84a627a31.jpg

 

ceva incepe sa se zareasca.

zeii se indura, norii se misca si soarele incearca sa iasa.

 

IMG_0046.thumb.jpg.997ef628cd06c1ed4995fae58df301ac.jpgIMG_0050.thumb.jpg.79ba45a10840d93762a5d6172102b60b.jpgIMG_0051.thumb.jpg.de3e854016f4dba8ac84d86d18edf83f.jpgIMG_0052.thumb.jpg.9d46d2be09aca87b0458f95459ca65cd.jpg

 

deodata, plaiul se deschide. si amintirile negre sunt departe acum.

 

IMG_0061.thumb.jpg.5cf0645f513261d908f5391490379eb0.jpgIMG_0068.thumb.jpg.9b636ddb36efab0f69865cd2b72eb223.jpgIMG_0073.thumb.jpg.8c23ccbcbc11a13df46d87dd77842fbd.jpgIMG_0074.thumb.jpg.b927f16a05bef262ee659909a6fd0f08.jpgIMG_0077.thumb.jpg.f2d28353b7c660aaf2fdca86e10a869a.jpg

 

 

fraiere, da-l dracu' de lac nu vezi ca l-a inghitit zapada si uite cum vin norii peste noi?

 

IMG_0080.thumb.jpg.bd073ff53b411cdf96452bdbd60d9fe5.jpgIMG_0083.thumb.jpg.2dd2b959937470f9b6ae008d5ebf1043.jpgIMG_0085.thumb.jpg.7fd9a67b25636ac1335f91a530c41447.jpgIMG_0089.thumb.jpg.0cd2ae98c5cf00aaf0f627a3a2629ed7.jpg

 

 

fugim, norii ne invaluie si ne retragem in padure. e timpul sa ne intoarcem.

Edited by adrianfd
Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

Faina privelistea, dar nu e cam riscant de unul singur?

Nu ca e imposibil, dar dai singur la lopata in situatii dificile...:h5

" Nu mai lua viata asa in serios - la urma urmei, oricum nu scapi viu din ea !!! "
Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

este un risc. troliul inca nu il am pus pe masina. car hi-lift-ul dupa mine, topoare, fierastraie, lopata, tarnacop, etc.

la zapada e relativ ok de dat la lopata daca nu sufla viscolul sau esti in sant, la namol insa...

cunosc zona destul de bine si sunt prudent ca m-am ars de cateva ori. :grin:

cel mai nasol e sa dai la lopata neproductiv si sa umbli dupa tractor dupa.:hw

 

acum oricum foarte sus cu masina nu se poate urca, cred ca era zapada si de aproape un metru in unele zone, d-aia tare. se vede si in poze cum a batut-o viscolul.

prin padure pana la un punct era ok, mai ales daca se folosea forestierul. dupa, doar cu masini mai serioase pe 35''-uri si multa munca si pricepere.

in partea mai inalta si pe forestiere zapada e la ea acasa.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

am facut ce-am facut si am ramas far abs, din nou. posibil sa fie iarasi un senzor de abs.

azi noapte cand m-am dus sa o spal si sa alimentez mi s-a aprins becul de abs in bord.

cel mai ciudat e ca in ultimele doua saptamani nu am mai tavalit-o aproape deloc, sa fi scos crengi, namol de sub ea.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

masina a primit scuturi Asfir pentru motor si cutie de transfer la GTC.

 

IMG_20150305_123100.thumb.jpg.fba7785abb802558447416cc2813049e.jpgIMG_20150305_123258.thumb.jpg.f23aa0bc263b3f224646f064fd698e58.jpgIMG_20150305_123624.thumb.jpg.6a3d4445bf368e743fded82ef98a85eb.jpgIMG_20150305_123653.thumb.jpg.e146be88854b256096dc6ce6cabd6f2e.jpgIMG_20150305_131638.thumb.jpg.3e7cc76a2b632e012fa82848f8f4ebd9.jpgIMG_20150305_133652.thumb.jpg.72a7421e7cdfb8e211e64c6c8f13074c.jpgIMG_20150305_133658.thumb.jpg.6a63a5feeff2a56865a9ec80c57bb7b2.jpgIMG_20150305_133713.thumb.jpg.18fd3005323068ef0513ad5677acc3fa.jpgIMG_20150305_134409.thumb.jpg.d23f2a06be4b2c34815e71af61b6169d.jpgIMG_20150305_134419.thumb.jpg.e19b98334548d960ba7c889e58a8a1b9.jpgIMG_20150305_135930.thumb.jpg.ff7570aa878ea186e1ca7b3ffb41f60b.jpgIMG_20150305_140032.thumb.jpg.aea8c94c86f5693799d4f24b4d85f7ab.jpgIMG_20150305_140038.thumb.jpg.d9618837957d96b3732aeadfbdaa49ab.jpgIMG_20150305_140045.thumb.jpg.661b8bf72d7feffe86ba879f8e7033e1.jpgIMG_20150305_140059.thumb.jpg.a8b4f3e2a68f47ec00b0b82aee234448.jpgIMG_20150305_140111.thumb.jpg.ab329b2cbb083493a0a34e33cc67c5be.jpgIMG_20150305_140311.thumb.jpg.75c1b44c6bb767a59bb557d0ea76e9d5.jpgIMG_20150305_163807.thumb.jpg.b8a07b6ce6fa334fe3fa5f5a86f22040.jpgIMG_20150305_163815.thumb.jpg.a1261a189e7208af101e5c7d08e0fd52.jpg

 

poze din timpul montajului se pot vedea si pe pagina de Facebook a celor de la GTC.

https://ro-ro.facebook.com/gtcautoshop/posts/788417451212691

 

A intrat si la niste reparatii de primavara, dupa ce franele au dat semne de slabiciune (ABS-ul defect si a inceput sa traga putin dreapta pe franare de la viteze mari)

- firul de la senzorul de ABS fata dreapta era innadit (si dat cu izolor). pe tester acolo a fost eroarea de ABS. firul era si intarit pe o portiune. a fost "carpit" cu o bucata de cablu nou pana vine noul senzor. eroarea de ABS a disparut.

- pistonasul stanga fata e pe duca; garnitura etrierului se face bucati.

- la frane, culisanta pe fata dreapta are joc.

- capatul de bara dreapta fata are joc.

- pivotul de pe spate are joc (ii cam fuge fundul). bucsile basculelor sunt asa si asa.

- culisantele cardanului fata erau pe duca si au fost inlocuite.

- o cruce de la cardanul fata si una de pe spate aveau joc si au fost schimbate.

- s-au dat jos toate 4 rotile si s-au curatat etrierii si tot molozul de pe langa frane.

- restul pieselor mentionate mai sus au fost comandate urmand sa fie inlocuite cand vin.

 

Saptamana trecuta la plimbare coborand in Secaria dinspre Bai(usurel intr-a doua pe reductor sa nu rupa aderenta, se mersese cu tractorul si pe unele portiuni drumul era desfundat):

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

sambata trecuta, o mica fuga in Baiului. timpul nu a permis mai mult. vremea a fost de exceptie. primavara a intrat in forta in munte. drumul principal inca este blocat in partea de sus. Pana pe Razoarele se urca usor crosetand dopurile de zapada. Se poate trece si spre Mierlele si pe urma cobora in Tesila, tot asa crosetand dar doar cu lanturi, tehnica si o-o.

 

[video=youtube;sZ6zHO5-O-E]

Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

Super plimbarea!

Abea astept vara sa fac si eu o incursiune in Baiului.

 

De 1 -3 mai nu vii prin Vatra Dornei ?

Jeep Wrangler TJ 2006 , 2"lift , Dynapro MT , 33"
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

Masina a intrat in lucru la GTC.

 

noua bascula spate cu bucsele si pivotul HD:

http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bara/th_IMG_20150617_090856_zpsaunnj3zc.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bara/th_IMG_20150618_132408_zpsrsicac2k.jpg

 

vechea bascula, cu bucsele fara "carne"; bucsele si pivotul au fost schimbate, dar nu au fost HD si au cedat in mai putin de o luna.

http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bara/th_IMG_20150618_125128_zpsgrml1ufr.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bara/th_IMG_20150618_130544_zps3mgs6umz.jpg

 

Bara ARB; pe ea au fost montate proiectoare cu leduri (chinezesti) si troliul Warn M8000 cu plasma:

http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bara/th_IMG_20150618_125303_zpsvufy0wuk.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bara/th_IMG_20150618_125309_zps70xdmt0m.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bara/th_IMG_20150618_125932_zps99dhx71e.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bara/th_IMG_20150618_130836_zpshcu8iga3.jpg

http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bara/th_IMG_20150618_125925_zpsjoiasi9d.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bara/th_IMG_20150618_130955_zpsn22wulj5.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bara/th_IMG_20150618_125839_zpscub5wziw.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bara/th_IMG_20150618_125906_zpsvpqchlc2.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bara/th_IMG_20150618_125258_zpsksoywoce.jpg

 

Bara este montata; mai trebuie comandate proiectoarele de ceata care au o forma mai aparte. luminile de semnalizare incorporate in bara sunt cu led si au si pozitie.

nu este gata inca, mai sunt "fasiile" laterale de montat. pozitionarea vasului cu lichidul de expansiune nu e cea mai fericita.

http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bara/th_IMG_20150618_125405_zpsib6vg4in.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bara/th_IMG_20150618_133222_zpsvma6t1ec.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bara/th_IMG_20150618_134909_zpsqcdojrqk.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bara/th_IMG_20150618_134939_zpsoknvd7tj.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bara/th_IMG_20150618_132201_zpsfwsbkhti.jpg

http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bara/th_IMG_20150618_140950_zpscss0alnn.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bara/th_IMG_20150618_142231_zpsxw5ctozz.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bara/th_IMG_20150618_142251_zpsqfwytbet.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bara/th_IMG_20150618_142303_zps1edua9jz.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bara/th_IMG_20150618_144626_zpsqqucfiwu.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bara/th_IMG_20150618_143054_zpskgv7jxpb.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bara/th_IMG_20150618_142316_zps8dedrmym.jpg

 

masina va primi si un mic proiector cu leduri pe spate (spot nu flood) si se incearca si un led bar pe bara fata (tot chinezesti). pe spate roata de rezerva va trebui sa suporte noua dimensiune 245/75R16 si va fi ajustatata, va "incapea" astfel si micul proiector.

http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bara/th_IMG_20150618_125828_zpsg4lf8jpa.jpg

 

masina va primi si o revizie "mai full", inclusiv uleiuri grupuri fata/spate si cutii de viteza/transfer.

Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

lucrul la masina a continuat si azi.

 

la grupul spate Chrysler 8.25 a primit un buson pentru a se schimba mai usor uleiul la diferential (blocantul ARB spate necesita schimbarea la 5000km sau mai putin in functie de uz). inainte trebuia dat capacul jos cu totul.

http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bara_2/th_IMG_20150619_113028_zps7zkrptk4.jpg

 

la baia de ulei (aluminiu), a cedat filetul si a fost reparat.

http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bara_2/th_IMG_20150619_113315_zpsuiqjysbk.jpg

 

alte probleme, furtunul de la servo a inceput sa "transpire" iar un rulment fata dreapta trebuie schimbat (cu totul, butuc, etc e vreo 2800 lei pe original, o sa dureze vreo 8 zile pana vine).

http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bara_2/th_IMG_20150619_114203_zpsudyttiwb.jpg

 

masina a primit si o baterie noua, Banner Running Bull de 80Ah si 800 A curent la pornire. fiind mai mare, a necesitat niste ajustari.

http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bara_2/th_IMG_20150619_121010_zpslwcojh5v.jpg

 

bara e curat lucrata si "fustele" au venit foarte bine, acoperind chiar si buclucasul vas cu lichid de parbriz.

http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bara_2/th_IMG_20150619_130255_zpsnslwhyvz.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bara_2/th_IMG_20150619_121331_zpsouzyfki6.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bara_2/th_IMG_20150619_121315_zpsiosoicpe.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bara_2/th_IMG_20150619_114946_zpsw2ggqtwc.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bara_2/th_IMG_20150619_114731_zpsoigjtnke.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bara_2/th_IMG_20150619_114722_zpsgzcl2hfa.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bara_2/th_IMG_20150619_114756_zps7lgegkio.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bara_2/th_IMG_20150619_114746_zpsafajngwn.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bara_2/th_IMG_20150619_114937_zps5bzbeue4.jpg

 

masina a primit si led bar-ul de 180W:

http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bara_2/th_IMG_20150619_130241_zpsknutxn7f.jpg

 

la spate se lucreaza ca masina sa primeasca o rezerva 245/75R16 si lampa aditionala. un suport de JK este adaptat.

http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bara_2/th_IMG_20150619_130924_zpsdpurbhbk.jpg

http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bara_2/th_IMG_20150619_132133_zpsq90vkl1b.jpg

Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

si bara fata e gata. the "wicked pimped jeep" cum l-au botezat prietenii de peste ocean.

led bar-ul face toti banii, lumina sa nu se compara cu cea a proiectoarelor, e din alta liga.

si conform masuratorilor pot sa aprind toate luminile si nu sunt in "pierdere" descarcand bateria.

din bara lipsesc proiectoarele de ceata, care o sa dureze ceva sa vina.

masina a primit si capacele de la jante. nu au un design care sa inspire incredere in teren. ramande de vazut.

in sfarsit suspensia fata s-a "inmuiat"(arcurile HD aveau nevoie ca de aer de greutatea extra) si confortul a crescut. e nevoie de un test in teren sa vad si acolo ce si cum.

nu sunt chiar multumit de frane cu botul "greu", un punct viitor de lucru.

 

http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bara_3/th_IMG_20150623_164017_zpsdf2lxaqx.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bara_3/th_IMG_20150623_165408_zps6jbkas0v.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bara_3/th_IMG_20150623_164008_zpsqohniizi.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bara_3/th_IMG_20150623_164202_zps7r1qx0re.jpg

 

pe spate s-a montat lampa si schimbat cum se prinde rezerva adaptandu-se suportul de JK.

momentan rezultatul din punct de vedere estetic e asa si asa, masina arata de parca si-ar fi luat un sut in fund :) (aspectul masinii e putin invers ca la unele femei, arata bine din fata, dar din spate asa si asa :grin:). functional totul e ok, numarul are lumini.

problema e data de geamul spate care nu se poate inchide inainte de a inchide usa si nu se poate deschide dupa ce se deschide usa (ca lampa sa fie montata deasupra rezervei), usa si geamul sa fie independente, cam ca la Wrangler.

o noua anvelopa pe 245/75/r16 a venit, isi asteapta noua janta.

http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bara_3/th_IMG_20150623_164032_zpspubsa04j.jpg

 

saptamana viitoare poate o sa se rezolve si problema rulmentului si a furtunului de servo. nu e clar inca.

furtunul de servo are si un butoias ca un filtru.

 

alte poze si pe contul de facebook al celor de la GTC:

https://www.facebook.com/gtcautoshop/posts/836176583103444

Edited by adrianfd
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

duminica o scurta fuga in Baiului arzand de nerabdare sa testez "noua" masina.

spre traseul unde a gustat prima data off-road.

 

primele impresii. in 2h pe asfalt in rampa trebuie sa o turez un pic mai tare sa plece de pe loc, am oprit motorul de doua ori incercand la vechea turatie.

in reductor, pe frana de motor se simte o idee intr-a doua greutatea extra pe coborari mai abrupte. in prima treapta ar putea trece neobservata, insa apare o diferenta pe pante foarte-foarte abrupte (si alunecoase). rapoartele sunt cele stoc 3.73 in punti si 2.72 reductie in reductor.

 

sus in Bai norii si soarele se imbina, cine are nevoie de TV full-HD ?

http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bai-Tesila/th_IMG_20150628_100202_zpsd21ddjxt.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bai-Tesila/th_IMG_20150628_104200_zpsnpsagd1n.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bai-Tesila/th_IMG_20150628_161858_zpsp3ff2y63.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bai-Tesila/th_IMG_20150628_162000_zpsaqdwiyfv.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bai-Tesila/th_IMG_20150628_160642_zpsbgcvz7sn.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bai-Tesila/th_IMG_20150628_161154_zps8b8ymwwf.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bai-Tesila/th_IMG_20150628_160638_zpsec9egea2.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bai-Tesila/th_IMG_20150628_151648_zps6flxphdo.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bai-Tesila/th_IMG_20150628_151347_zpskehg77ec.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bai-Tesila/th_IMG_20150628_160634_zpsswcmovay.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bai-Tesila/th_IMG_20150628_151317_zpsrdp2cxaj.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bai-Tesila/th_IMG_20150628_150703_zpsejxe2up2.jpg

 

instantanee de pe drum:

http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bai-Tesila/th_IMG_20150628_165746_zpslz15j7ze.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bai-Tesila/th_IMG_20150628_170828_zps697ngw5e.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bai-Tesila/th_IMG_20150628_165805_zpsxrbtuuwq.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bai-Tesila/th_IMG_20150628_124245_zpsv0bye859.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bai-Tesila/th_IMG_20150628_132042_zps5uw1zyu9.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bai-Tesila/th_IMG_20150628_143401_zpszklowusa.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bai-Tesila/th_IMG_20150628_124255_zps9qvdabla.jpg

 

incalzesc putin MT-urile, incerc o coborare ce pare sa duca spre valea prahovei pe un traseu de ATV, traseu care e "ud-uscat".

urmele vechi de ATV vechi acoperite de iarba in paralel cu celei noi ma cam arunca de colo-colo. plus ca e cam greu de tinut ochii pe drum cu privelistea din fata iar gandul imi este la alt traseu.

 

 

panta devine buclucasa. cobor inainte sa "toaletez" nitel frunzisul, Jeep-ul e o idee mai lat ca un ATV :)

 

[video=youtube;-A4ED5-QICM]

 

in padure e in desfasurare o partida de vanatoare, asa ca ma intorc. zaresc si eu un mistret numai bun de pus la protap care fuge voios si nu apuc sa il pozez.

incepe sa picure. pun blocantul si ii dau tare pe unde am coborat. KJ-ul mugeste un pic, dar urca fara stres.

 

 

o iau spre Doftana.

http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bai-Tesila/th_IMG_20150628_161655_zpsfcmm2jlf.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bai-Tesila/th_IMG_20150628_161849_zpspafbmpzo.jpg

 

cobor prin padure spre Tesila, pe traseul pentru care am venit. traseul e intr-o stare mai proasta decat il stiam, cu mai multe crengi si buturugi buclucase, in padure e o exploatare forestiera activa. garda masinii nu e suficienta pentru unele buturugi, scuturile Asfir insa sunt la datorie.

si e si mai ud decat ma asteptam. mici derdelusuri, iau la tinta pe post de frana niste maluri de pamant si evit sa scriu led bar pe pomi :)

 

[video=youtube;N-d398ffPDw]

 

mai e inca un pic pana la forestierul ce duce in Tesila. pentru prima data in padure pun blocantul, pentru o baltoaca, desi nu era nevoie de el, masina a trecut fara sa se sinchiseasca.

troliul nu am apucat sa il probez.

forestierul era pietruit ca in palma odata. acum nici nu se mai cunoaste piatra pe el.

 

 

si vine momentul pentru intoarcerea in timp, un an mai tarziu in acelasi loc la acelasi ceas de seara intr-o zi de duminica.

troita vegheaza de vizavi asupra unor morminte vechi cu piatra spalata de timp dintr-o mica curte ingradita cu un gard de lemn.

http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bai-Tesila/th_20140720_200519_zpsjkefxw8p.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bai-Tesila/th_20140720_200525_zpsf5bp757l.jpg vs http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Bai-Tesila/th_IMG_20150628_181710_zpsgud6xzxz.jpg

Link to comment
Share on other sites

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

si momentul testului troliului.

traseul: Sinca Noua spre Zarnesti prin Poiana Marului.

 

la drum, sus-sus pe tobogan; nu e nici o piscina in varf sau la vale :)

blocantul spate cuplat, prima treapta reductor si vrum-vrum. o urcare abrupta serpuita ce flexeaza suspensia si iti tare rasuflarea.

ARB-ul pe spate isi face simtita prezenta si pare ca Jeep-ul nu se va opri.

si, ups se sfarma "drumul" cu mine. rotile mici, solul e ud si sfaramicios (a fost furtuna peste noapte), fata nu flexeaza deloc (roata stanga fata e un pic in aer, deh, IFS), spatele roade in gol, blocant fata nu am si ma opresc.

timpul pentru troliu.

http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Sinca-Zarnesti-06-06-15/th_IMG_20150705_103512_zpsykcxihri.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Sinca-Zarnesti-06-06-15/th_IMG_20150705_103540_zpsqr0cozs4.jpg

 

nu am mai pozat pentru ca, evident cum altfel :grin: , am ajuns in sant aproape culcat pe o parte.

Warn-ul isi face treaba si ma scoate, scap fara nici o zgarietura. din nou la drum. sus-sus e un Jeep pe undeva.

http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Sinca-Zarnesti-06-06-15/th_IMG_20150705_110030_zpsashewiti.jpg

 

privelistea asupra Sincai Noi si imprejurimi. in partea de sus si pana in padure panta se indulceste si santul median usor-usor dispare.

http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Sinca-Zarnesti-06-06-15/th_IMG_20150705_110709_zps0zrcijts.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Sinca-Zarnesti-06-06-15/th_IMG_20150705_110712_zpsntwp7kzw.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Sinca-Zarnesti-06-06-15/th_IMG_20150705_110754_zpswy32g9xl.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Sinca-Zarnesti-06-06-15/th_IMG_20150705_110818_zpsjyqrzmxt.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Sinca-Zarnesti-06-06-15/th_IMG_20150705_111202_zpsvjayjkhp.jpg

 

pentru prima data am vazut VM Motori-ul dand semne de incalzire. soarele ardea tare, motorul turat pe urcarea continua si acul temperaturii s-a dus spre trei sferturi.

in general sta pe la jumate, putin sub. in padure l-am lasat un minut la umbra mergand si si-a revenit si nu a mai dat semne de incalzire.

frana de mana iar nu tine si mai si sare cate un tac, am avut ceva probleme cu asigurarea masinii cand am pus troliul (pentru siguranta am pus si niste pietre :) )

trebuie vazut ce e cu ea, asa a fost de cand am luat masina, a fost reglata mai demult, dar iar a inceput sa dea semne de slabiciune.

 

timpul pentru tura a doua de troliere. si ultima, dupa aceasta nimic nu l-a mai oprit pe micul Jeep.

in padure aceeasi "problema" pe o urcare abrupta si serpuita, rotile mici, lipsa blocant fata si ... din nou troliu.

http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Sinca-Zarnesti-06-06-15/th_IMG_20150705_113849_zpsicx73wed.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Sinca-Zarnesti-06-06-15/th_IMG_20150705_113922_zps6cecb6gy.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Sinca-Zarnesti-06-06-15/th_IMG_20150705_115700_zpsyanx9szu.jpg

 

poiana e "cucerita". de aici si din poiana urmatoare se deschid cateva drumuri care la randul lor se despica in drumuri de taf.

http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Sinca-Zarnesti-06-06-15/th_IMG_20150705_130345_zpstrwa1dsz.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Sinca-Zarnesti-06-06-15/th_IMG_20150705_130348_zpszpjhvqos.jpg

 

la plimbare prin padure. unul din proiectoarele cu led incaseaza una peste ochi si se da pe spate. Bara ARB intervine si face "loc".

proiectorul nu are nici macar o zgarietura insa. China 1, Craca 0.

http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Sinca-Zarnesti-06-06-15/th_IMG_20150705_155053_zpswadxg3pj.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Sinca-Zarnesti-06-06-15/th_IMG_20150705_155112_zpsaqbh6opt.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Sinca-Zarnesti-06-06-15/th_IMG_20150705_155551_zpsxcpgddty.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Sinca-Zarnesti-06-06-15/th_IMG_20150705_160808_zps10r87qfl.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Sinca-Zarnesti-06-06-15/th_IMG_20150705_161111_zpsb5usgdy5.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Sinca-Zarnesti-06-06-15/th_IMG_20150705_163843_zpsfcqd9r15.jpg

 

si pe dealurile dinspre Poiana Marului. Privelistea cuprinde Bucegii, Piatra Crailui, Cetatea Rasnov, etc.

http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Sinca-Zarnesti-06-06-15/th_IMG_20150705_165118_zpsbp5so2p2.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Sinca-Zarnesti-06-06-15/th_IMG_20150705_172916_zpswoceklmd.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Sinca-Zarnesti-06-06-15/th_IMG_20150705_173623_zpshsjftmyl.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Sinca-Zarnesti-06-06-15/th_IMG_20150705_174850_zpsg4ikw2yp.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Sinca-Zarnesti-06-06-15/th_IMG_20150705_174856_zpsnzwclp4r.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Sinca-Zarnesti-06-06-15/th_IMG_20150705_174903_zps8c78raep.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Sinca-Zarnesti-06-06-15/th_IMG_20150705_175954_zpssk5jpbxj.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Sinca-Zarnesti-06-06-15/th_IMG_20150705_175957_zpsny9r8ap4.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Sinca-Zarnesti-06-06-15/th_IMG_20150705_182452_zpszapxik9c.jpg

 

destinatia finala, Zarnesti, nitel polisat de prin padure, Cherokee-ul (still a Cherokee cu tot cu IFS-ul lui cu tot) admira valea:

http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Sinca-Zarnesti-06-06-15/th_IMG_20150705_183221_zpsflc92rvz.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Sinca-Zarnesti-06-06-15/th_IMG_20150705_191138_zpsj3mun006.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Sinca-Zarnesti-06-06-15/th_IMG_20150705_191142_zpsttjqmm2o.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Sinca-Zarnesti-06-06-15/th_IMG_20150705_191145_zpsdre7mb5n.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Sinca-Zarnesti-06-06-15/th_IMG_20150705_191149_zpse3crejsl.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Sinca-Zarnesti-06-06-15/th_IMG_20150705_191211_zpsm5fhuatz.jpg

 

furtuna, norii in lupta cu soarele; castiga.. curcubeul pe care din pacate S4-ul nu l-a imortalizat cum trebuie.

http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Sinca-Zarnesti-06-06-15/th_IMG_20150704_170858_zpsw5un9thn.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Sinca-Zarnesti-06-06-15/th_IMG_20150704_200744_zpsu8oa6ubx.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Sinca-Zarnesti-06-06-15/th_IMG_20150704_200755_zpsiwgb4xwe.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Sinca-Zarnesti-06-06-15/th_IMG_20150704_201550_zpsjaowk3ne.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Sinca-Zarnesti-06-06-15/th_IMG_20150704_201954_zpsykotaext.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Sinca-Zarnesti-06-06-15/th_IMG_20150704_202257_zpsbdzyzden.jpg

 

inconjurat de vacute; vitelusii: oare ce o fi chestia asta albastra cu coarne?

http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Sinca-Zarnesti-06-06-15/th_IMG_20150705_090245_zpsmvwvye7u.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Sinca-Zarnesti-06-06-15/th_IMG_20150705_090701_zpsnjg0cfrn.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Sinca-Zarnesti-06-06-15/th_IMG_20150705_090735_zpsfbxqqtnk.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: Noua mea jucarie Jeep Cherokee KJ 2005 2.8CRD

 

vineri masina a fost la GTC unde i s-a schimbat rulmentul dreapta fata.

http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Random/th_IMG_20150717_083132_zpsnspsyvso.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Random/th_IMG_20150717_094506_zpseqne8qfx.jpg

 

s-a constatat ca etrierul dreapta fata a ruginit si e "copt" (am ajuns cu roata infranata la GTC). a mai fost resuscitat nitel dar va trebui inlocuit.

http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Random/th_IMG_20150717_094518_zpsk1uowfmd.jpg

 

masina a primit si noua rezerva:

http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Random/th_IMG_20150717_102656_zps9vosx8ru.jpg

 

ledul spate s-a aburit. baietii de la GTC au observat (eu nu vazusem) si l-au inlocuit din proprie initiativa pe garantie. bravo GTC! :br

http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Random/th_IMG_20150717_104333_zpstpui8awd.jpg

 

duminica sau parca se facuse luni in parcare la mall am gasit-o asa: :grin::al:x

http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Random/th_IMG_20150721_111702_zpsrgkgwvkx.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w9/adrianfd/Random/th_IMG_20150721_111712_zpslgqazdcq.jpg

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use